miercuri, 9 februarie 2011

lebada alba

trece lebada pe ape....:P
Nu imi pot aduce aminte cand, cum si de ce au inceput sa-mi placa lebedele, mai ales ca nu ma omor dupa animale in general si nu prea le bag in seama. Mi-a placut in schimb mereu lacul lebedelor. Imi e foarte simpatica si lebada alba de pe raul negru, desi n-am reusit sa trec de primul volum din Kalevala si nu am ajuns acolo unde apare ea. O stiu doar din cantecele Amorphis. Probabil asa mi-a venit ideea anul trecut cand mi-am luat laptopul sa-l botez "lebada alba" pentru simplul motiv ca e alb ...:)) Lebada a fost prima chestie care mi-a trecut atunci prin minte. Iar recent am vazut Black Swan, filmul cu balerina psihopata care nu mai stie in ce lebada si cum sa se transforme. :D Cum sa nu imi placa asa ceva? :))Un film atat de fain.ca nici macar Natalie Portman (pe care nu o sufar) n-a reusit sa il strice.
Si cum ma uitam eu pierduta la turmalinele care imi plac asa mult dar cu care habar nu aveam ce pot sa fac ca sa nu stric felul in care aratau insirate impreuna  atat de frumos... se nascu pe nesimtite lebaduta aceasta.:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu