marți, 1 februarie 2011

monstruROZitatea

In totala disonanta cu restul creatiilor, MonstruROZitatea s-a nascut ca urmare a rugamintii unei prietene de a-i face un colier cu o fundita si margele roz pe doua siruri. A fost o isprava din ciclul "ce nu fac eu pentru prieteni" :P. Am lasat la o parte gusturile si preferintele personale, m-am apropiat de beading ("margeleala"), o tehnica de care nu aveam idee si care nu are nici in clin nici in maneca cu ceea ce fac in mod normal.
Surprinzator, a iesit ceva care a atras mai multe priviri. Si o sa mai fac doua ca ea, pentru alte prietene. :) Insa distractia se termina cu acestea doua. Nu mai am materiale pentru alta si nici nu vreau sa transform rozul intr-o constanta.
Modelul asta e facut ca o comanda speciala si am avut destule ezitari sa o postez. Dar e totusi una din creatiile mele si trebuie sa recunosc ca, uitandu-ma la ea, imi spun deseori c-ar arata chiar dragut pe alte culori :P.
Stiu ca pozele lasa de dorit, dar sunt facute pe masa unui restaurant din AFI, inainte sa plece in Franta cu posesoarea ei... am dat-o fix in ziua in care-am facut-o si nu am apucat sa-i fac o fotografie mai buna.

Este facuta cu perlute de sticla, margele de nisip vitrail, sarma de aluminiu fucsia 1.2mm si panglica roz.
Floricica este brosa si se poate atasa de colier ca in poza fara sa fie nevoie sa intepi panglica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu